Navigatie

Algemene Voorwaarden

Levertijden.
't KleinKadootje probeert je bestelling zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de betaling  te bezorgen tenzij anders wordt overeengekomen.
Mocht levering onverwacht langer gaan duren dan zal 't KleinKadootje hier direct de klant van in kennis stellen.
Voor meer informatie verwijzen wij je graag naar onze pagina Levertijd & Verzendkosten.

Uitvoering.
De uitvoering van met name de bedankjes in onder voorbehoud van voorraad en kunnen iets afwijken van de foto's. Het komt af en toe voor dat een getoond lint of versiering niet meer voorradig is. Wij zullen dan een alternatief gebruiken. Mocht het erg afwijken dan gebeurt dit alleen in overleg met de klant.

Prijzen.
De prijzen kunnen worden verhoogd als wettelijke maatregelen dit noodzakelijk maken of als een leverancier/fabrikant tussentijdse prijsverhogingen doorvoert.
Alle prijzen op onze website zijn inclusief 6% of 21% BTW, doch exclusief verzendkosten.

Bestellen.
Nadat je op het bestelformulier aangeklikt heeft dat je accoord gaat met de Algemene Voorwaarden en daarna klikt op de Bestellen knop dan ben je een overeenkomst aangegaan die je verplicht de door jou bestelde artikel(en) af te nemen.  Dit is wettelijk vastgelegd in de nieuwe regels en voorwaarden van de Wet Kopen op Afstand, samengesteld door de Autoriteit Consument en Markt binnen de Nederlandse en Europese wet. Na ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen de tijd om te beslissen of je de artikelen houd of dat je ze wil retourzenden. Voorwaarden voor het retourzenden vind je onder het kopje Herroepingsrecht en Retouren op onze website.

Afhalen.
Het is mogelijk om je bestelling zelf af te komen halen bij ons. Dit kan uitsluitend op afspraak.
Bestellingen dienen ook bij afhalen vooraf via de website te worden besteld en betaald.


Herroepingsrecht
Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van redenen te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je produkt terug te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen ca €  6.95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het produkt met alle geleverde toebehoren en -indien redelijkerwijze mogelijk- in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via info@kleinkadootje.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het produkt reeds in goede orde retour ontvangen is.

Sommige artikelen uit ons assortiment komen niet voor retour in aanmerking. Dit betreft artikelen die speciaal op bestelling voor je zijn gemaakt zoals bedankjes en bedankkaartjes met tekst. Vanwege hygiënevoorschriften kunnen alle artikelen uit de rubriek Doop- en Bruidssuikers niet geretourneerd worden. Dit geldt tevens voor alle Bruidssieraden en Kousenbanden.

Het pakket dient voldoende gefrankeerd te zijn en kan je terugsturen aan:
't KleinKadootje
Anita Hellemons
Prof. Cumulusstraat 5
1336 HB Almere

Heb je hier vragen over neem dan even contact met ons op. Dit kan via telefoon 06-50554331, via mail info@kleinkadootje.nl of via ons contactforumulier.
Meer informatie en tips voor het retourneren van je pakket kan je vinden onder het kopje Herroepingsrecht en Retouren en op het retourformulier.

Klantenservice.
Indien een artikel niet voldoet aan je verwachting in de zin dat er iets niet volgens bestelling is geleverd stuur ons dan een mail binnen 48 uur na ontvangst van je pakket en omschrijf je klacht zo duidelijk mogelijk. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op en zullen er alles aan doen om het op te lossen.
Van klachten kunnen wij leren!

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kleinkadootje.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten binnen de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Indien de klacht in eerste instantie niet tussen klant en 't Kleinkadootje opgelost kan worden dan houden wij ons aan de richtlijnen betreffende Klachtenregeling zoals onderstaand weergegeven.

Klachtenregeling

  1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
  2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
  3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
  4. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
  5. Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer. Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).
  6. Een klacht schort de verplichtingen van de ondernemer niet op, tenzij de ondernemer schriftelijk anders aangeeft.
  7. Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de ondernemer, zal de ondernemer naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.


Aanbiedingen-Kortingscode
Kortingen kunnen niet worden gecombineerd. Je kan altijd slechts één korting tegelijk gebruiken, hetzij een code, hetzij bijvoorbeeld gratis verzending, hetzij een andere vorm van aanbieding. Geen enkele vorm van korting kan gebruikt worden bij afgeprijsde artikelen tenzij specifiek anders vermeld.  Bij twijfel beslist 't KleinKadootje.

Anita Hellemons
't KleinKadootje
info@kleinkadootje.nl
Tel. 06-50554331

© 2016 - 2017 't KleinKadootje | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel