Vernieuwde Algemene Voorwaarden volgens de wet AVG per 25 mei 2018.

Gegevens die ik verzamel en waar ze terecht komen:

Naam + Achternaam (winkelsoftware, hosting, mailprovider, payment processor, beoordelingen, verzendingen)
Geboortedatum (winkelsoftware, hosting)
Straatnaam + Postcode + Woonplaats (winkelsoftware, hosting, mailprovider, payment processor, verzendingen)
Telefoonnummer (winkelsoftware, hosting)
Mailadres (winkelsoftware, hosting, mailprovider, beoordelingen, verzendingen)

Webwinkelsoftware – My Online Store/ MijnWebwinkel

Hier bestaat mijn webwinkel uit, met dank aan deze en aan andere software kan ik producten aanbieden en verkopen op mijn website. Persoonsgegevens worden automatisch gedeeld maar niet opgeslagen door de software zelf.

Hosting – My Online Store/MijnWebwinkel

Bij deze partij heb ik de website gekocht, de website kan bezocht worden door andere mensen.
In combinatie met de webwinkelsoftware heb ik deze website tot een webwinkel gemaakt waar ik dingen verkoop. Er worden geen persoonsgegevens door deze partij opgeslagen.

Mailprovider – Roundcube via MijnWebwinkel

De bedrijfsmail wordt gebruikt om klanten op de hoogte te stellen van hun bestellingen. Hiervoor heb ik een mailadres nodig en een naam en achternaam om mails te adresseren. Soms worden er meer gegevens via de mail verstuurd zoals de bevestiging van de bestelling, de bevestiging van de betaling, de verzending van hun bestelling en eventueel om contact te hebben als er vragen en/of problemen zijn. Wij verzenden geen nieuwsbrieven. Er worden geen mails verzonden die niet relevant zijn aan mijn webwinkel. Gegevens worden niet doorgegeven aan derden anders dan dat dat voor de verwerking van de bestelling noodzakelijk is.
Zelf verwijder ik de gegevens van de mail na een maand tenzij de bestelling dan nog niet is afgehandeld.

Payment Processor – Sisow/Afterpay

Deze twee gebruik ik voor het verwerken van betalingen. Sisow verwerkt onze Ideal betalingen en via Afterpay kunt u achteraf betalen. Beide partijen hebben gegevens nodig om ervoor te zorgen dat de betalingen correct worden uitgevoerd. Naam, achternaam, straat, postcode en woonplaats en betalingsgegevens voor facturen en betalingen. Administratieve gegevens moeten 7 jaar bewaard worden, alles wat niet relevant is wordt na een maand verwijderd.

Verzendingen – PostNL/DHLParcel

Wij verzenden brievenbuspost via PostNL en pakketten via DHL Parcel. Om de verzending en bezorging goed te laten verlopen is het noodzakelijk dat naam, achternaam, straat, postcode en woonplaats gedeeld wordt met deze partijen. Bij DHL Parcel is ook een mailadres verplicht aangezien zij mail sturen als een pakket opgehaald moet worden.

Beoordelingen – Webwinkelkeur

Wij zijn aangesloten bij de Stichting Webwinkelkeur. Als klant heeft u de mogelijkheid om bij deze Stichting een oordeel over bedrijf achter te laten. Wij zullen echter geen aanvragen versturen via deze Stichting of via welke andere beoordelingssite dan ook aan onze klanten. Als u een beoordeling wilt achterlaten dient u hiervoor uw naam en mailadres in te vullen. Deze gegevens zullen na 3 maanden worden verwijderd uit het systeem, uw beoordeling blijft wel staan. U kunt ten allen tijde uw beoordeling zelf weer verwijderen.

 

Algemene Voorwaarden

Levertijden.
't KleinKadootje probeert je bestelling zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de betaling  te bezorgen tenzij anders wordt overeengekomen.
Mocht levering onverwacht langer gaan duren dan zal 't KleinKadootje hier direct de klant van in kennis stellen.
Voor meer informatie verwijzen wij je graag naar onze pagina Levertijd & Verzendkosten.

Uitvoering.
De uitvoering van met name de bedankjes in onder voorbehoud van voorraad en kunnen iets afwijken van de foto's. Het komt af en toe voor dat een getoond lint of versiering niet meer voorradig is. Wij zullen dan een alternatief gebruiken. Mocht het erg afwijken dan gebeurt dit alleen in overleg met de klant.

Prijzen.
De prijzen kunnen worden verhoogd als wettelijke maatregelen dit noodzakelijk maken of als een leverancier/fabrikant tussentijdse prijsverhogingen doorvoert.
Alle prijzen op onze website zijn inclusief 6% of 21% BTW, doch exclusief verzendkosten.

Bestellen.
Nadat je op het bestelformulier aangeklikt heeft dat je accoord gaat met de Algemene Voorwaarden en daarna klikt op de Bestellen knop dan ben je een overeenkomst aangegaan die je verplicht de door jou bestelde artikel(en) af te nemen.  Dit is wettelijk vastgelegd in de nieuwe regels en voorwaarden van de Wet Kopen op Afstand, samengesteld door de Autoriteit Consument en Markt binnen de Nederlandse en Europese wet. Na ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen de tijd om te beslissen of je de artikelen houd of dat je ze wil retourzenden. Voorwaarden voor het retourzenden vind je onder het kopje Herroepingsrecht en Retouren op onze website.

Afhalen.
Het is mogelijk om je bestelling zelf af te komen halen bij ons. Dit kan uitsluitend op afspraak.
Bestellingen dienen ook bij afhalen vooraf via de website te worden besteld en betaald.


Herroepingsrecht
Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van redenen te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je produkt terug te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen ca €  6.95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het produkt met alle geleverde toebehoren en -indien redelijkerwijze mogelijk- in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via info@kleinkadootje.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het produkt reeds in goede orde retour ontvangen is.

Sommige artikelen uit ons assortiment komen niet voor retour in aanmerking. Dit betreft artikelen die speciaal op bestelling voor je zijn gemaakt zoals bedankjes en bedankkaartjes met tekst. Vanwege hygiënevoorschriften kunnen alle artikelen uit de rubriek Doop- en Bruidssuikers niet geretourneerd worden. Dit geldt tevens voor alle Bruidssieraden en Kousenbanden.

Het pakket dient voldoende gefrankeerd te zijn en kan je terugsturen aan:
't KleinKadootje
Ingrid Brouwer
Jacob van Ruysdaelstraat 119
1318 NL
Almere


Heb je hier vragen over neem dan even contact met ons op. Dit kan via telefoon 06 41783234, via mail info@kleinkadootje.nl of via ons contactforumulier.
Meer informatie en tips voor het retourneren van je pakket kan je vinden onder het kopje Herroepingsrecht en Retouren en op het retourformulier.

Klantenservice.
Indien een artikel niet voldoet aan je verwachting in de zin dat er iets niet volgens bestelling is geleverd stuur ons dan een mail binnen 48 uur na ontvangst van je pakket en omschrijf je klacht zo duidelijk mogelijk. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op en zullen er alles aan doen om het op te lossen.
Van klachten kunnen wij leren!

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kleinkadootje.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten binnen de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Indien de klacht in eerste instantie niet tussen klant en 't Kleinkadootje opgelost kan worden dan houden wij ons aan de richtlijnen betreffende Klachtenregeling zoals onderstaand weergegeven.

Klachtenregeling

  1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
  2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
  3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
  4. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
  5. Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer. Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).
  6. Een klacht schort de verplichtingen van de ondernemer niet op, tenzij de ondernemer schriftelijk anders aangeeft.
  7. Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de ondernemer, zal de ondernemer naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.


Aanbiedingen-Kortingscode
Kortingen kunnen niet worden gecombineerd. Je kan altijd slechts één korting tegelijk gebruiken, hetzij een code, hetzij bijvoorbeeld gratis verzending, hetzij een andere vorm van aanbieding. Geen enkele vorm van korting kan gebruikt worden bij afgeprijsde artikelen tenzij specifiek anders vermeld.  Bij twijfel beslist 't KleinKadootje.

 

Ingrid Brouwer
't KleinKadootje
info@kleinkadootje.nl
Tel. 06 41783234


Betaalwijze

Als u een bestelling bij ons plaatst heeft u verschillende betaalmogelijkheden. We zetten ze hieronder even op een rijtje zodat u vooraf kunt zien waar u uit kunt kiezen.

 

1. iDEAL of Bancontact. 

Als u tijdens uw bestelling ervoor kiest om te betalen via iDEAL (Nederland) of Bancontact (België) dan krijgt u automatisch na het invullen van uw bestelformulier een inlogscherm van de door u gekozen (uw eigen) bank. In dit inlogscherm logt u in met uw eigen inloggegevens en u kunt zo via internet bankieren betalen. Wees niet bang dat uw gegevens onderschept kunnen worden want alle gegevens gaan via een beveiligde https verbinding.

 

2. Overschrijving via uw eigen bank.

U heeft de mogelijkheid om ervoor te kiezen het bedrag van uw bestelling zelf over te maken. Dit kan via internetbankieren, u logt dan zelf in op de webpagina van uw eigen bank en vult alle gegevens in om de betaling te kunnen doen. Dit houdt in het totaalbedrag, betaling op naam van KleinKadootje te Almere en ons rekeningnummer. Alle gegevens worden u automatisch toegemailt in onze factuur. Vergeet u aub niet uw factuurnummer te vermelden zodat wij bestelling en betaling aan elkaar kunnen koppelen. Uw bestelling wordt verzonden nadat wij uw betaling hebben ontvangen. Deze betaling ontvangen wij graag binnen 7 dagen na de bestelling. Dit is ivm het gereserveerd houden van de door u bestelde artikelen.
Heeft u geen internetbankieren kunt u natuurlijk ook betalen via een overschrijvingsbewijs bij uw eigen bank.

 

Aanvulling Algemene Voorwaarden per 1 december 2018.

Op 3 december 2018 gaat de GEO verordering in werking. Dit betekent dat ik als webwinkelier aan moet geven wat de leveringsgebieden zijn die wij hanteren als webwinkel.
Als klant kunt u bestellen bij ons als u woont in Nederland, België, Duitsland en Engeland. Indien u besteld vanuit België geeft de webwinkel al aan wat de verzendkosten zijn. Verzendkosten naar Duitsland en Engeland zijn op aanvraag te verkrijgen.





(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)
© 2016 - 2024 't KleinKadootje | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel